Jeśli masz jakikolwiek problem lub pytanie związane z naszym urządzeniem, skontaktuj się z Partnerem Ecowater, u którego dokonałeś zakupu. Dane kontaktowe Partnera Ecowater znajdziesz łatwo w zakładce Gdzie kupić?
Zanim jednak wezwiesz fachowca możesz skorzystać z niniejszych, podstawowych porad.
Co zrobić zanim wezwiesz serwis?
Przed wezwaniem serwisu sprawdź:
1. Czy woda przepływa przez urządzenie?
Ustaw ekran zmiękczacza na wskazaniu bieżącego przepływu:
Odkręć dowolny zawór znajdujący się na instalacji za urządzeniem i sprawdź czy urządzenie pokaże przepływ wody.
2. Czy zasilacz jest podłączony do gniazdka zasilania i czy w sieci jest prąd?
3. Czy w zbiorniku solankowym jest sól i nie utworzył się złóg solny?
W celu zgłoszenia serwisowego możesz też wypełnić formularz kontaktowy. Wówczas Twoje dane przekażemy najbliższemu Partnerowi.
* = pola wymagane